Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. augusztus 7., szombat

1. Az első pillanat

Sokáig gondolkoztam rajta, hogy előnyös lenne, ha a készülőben lévő könyvemnek csinálnék egy blogot. Hiszen hol lehetne tartani az olvasókkal leginkább a kapcsolatot, ha nem az interneten? Tehát, írok egy könyvet. Amolyan kalandos, misztikus, romantikus, de mégis más mint bármelyik könyv, amit olvastam. Hiszen "Ő" az enyém. Kicsit a gyermek vállaláshoz tudnám hasonlítani, habár még nincs gyerekem, de így tudom elképzelni az egészet. Hónapokon át fejlődött, formálódott az agyamban ez a kis történet, ami mikor eljött az ideje valóságosan kirobbant belőlem. Sosem írtam még könyvet, így fogalmam sem volt hogyan kezdjek hozzá. Talán egy kicsit segített, hogy mivel komm.-média szakra járok a fősulin az újságírás alapjait már elsajátítottam. (legalább is remélem). Tehát egyik nap leültem a laptop elé és hozzá fogtam virtuálisan papírra vetni, ami a fejemben már össze állt. Talán a kezdet volt a legnehezebb. Bemutatni a szereplőket úgy, hogy ne tűnjön túl soknak a körbeírás és a magyarázkodás, de mégis hiteles képet adjak a főhőseimről, azon mélyen tisztelt olvasóknak, akik majd egy napon a kezükbe veszik a művemet. :) Lényegében nagyon nagyon sok mindent tudnék még írni, de vissza fogom magam, nehogy idő előtt azt a pár emberkét is elriasszam, akik szánnak rám pár percet az életükből. :)