Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. augusztus 10., kedd

9. Reggeli jó kedv

Reggel 6:19 van. Fekszem az ágyban a macskámmal, a laptop itt van a lábamon. Olvasgattam egy segítőmnek az üzenetét, aki küldött egy linket egy magánkiadóról. Habár megfogadtam, hogy nem kutakodok utánuk mégis elolvastam az üzenetet, mert kedves gesztustus volt ettől az ismeretlen embertől :) De annyiban is hagytam. Először legyen kész a könyv, aztán ráérek a kiadókkal is foglalkozni. Nem akarom idegesíteni magam ezzel. Még nem aludtam egy szemhunyásnyit sem, kerti party volt az egyik barátomnál :) Ma sem hiszem, hogy sokat fogok aludni, hiszen az én kis rajongóm ma töltötte be a 18. életévét. Ez úton is szeretnék neki nagyon sok boldog születésnapot kívánni, szóval ma sem lesz pihi, mert ma nála bulizunk. Ez a hét jól össze jött. Most viszont olyan jó reggeli levegő áramlik be az ablakomon, hogy elkapott az írhatnék. Szóval megyek is, előrébb lendítem a történetet.