Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. augusztus 29., vasárnap

19. Fáradtság

Nagyon fáradt vagyok. Egész este írtam, ráadásul építkezés is folyik nálunk, így be vagyok fogva házimunkára. De az éjszaka készen lettem, az átírt szöveggel :D Újra egyenesbe jött a könyv, és mivel elkapott a hév, megírtam az utolsó fejezetet. Így most elég érdekesen fest a könyv. Képzeljük csak el: fejezet fejezet fejezet fejezet fejezet X X X X X X X X X fejezet. Hát igen... :D Eléggé érdekes. De minden fejezethez megvan a 3-4 oldalas cselekményvázlatom, (ezt is pár napja véglegesítettem) tehát így csak meg kell írni, és össze kell kapcsolni őket. Így sokkal jobban megy az írás, jobban élvezem.

Ha van kedvetek nézzétek meg ezt az oldalt: http://dawnsbook.hupont.hu/4/a-feny-gyermeke
(Nem az enyém, de hozzám kötődik).
Most megyek, meg kell írnom egy fejezetet :)