Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. augusztus 8., vasárnap

4. Vámpírok??? Nem!

Sziasztok. Látom lassan, de gyűlünk. Sok barátom tudomást szerzett róla, hogy könyvet írok. Talán ez annak is köszönhető, hogy az egyik közösségi portálon feltüntettem a blogomat. Na de hát Istenem, nem szégyen az írás :) Természetesen mindenki megkérdezte, hogy milyen könyvet írok. Én azt feleltem rá, hogy egy kategóriába nem igazán tudnám besorolni. Aztán persze kérték, hogy valami konkrétumot mégis mondjak már. Azt válaszoltam, hogy egyrészt misztikus, másrészt kaland, harmadrészt romantikus. Nem fogjátok kitalálni, de mindegyikük első kérdése az volt: "Csak nem egy újabb vámpíros könyv"?
Nem! Nem lesznek benne vámpírok, se gnómok, törpék, tündérek de még manók sem :) . Egészen más jellegű lesz. Persze a varázslat átitatja az egész történetet, de miért kellene olyan könyvet írnom, amit már előttem megírtak? Nem is értem az embereket. Az egyik kitalál valamit, aztán a másik kicsavarva, leírja ugyan azt. Ezt nem tartom se fairnek, se egyedinek. Én bevallom, imádom a twilight-sagát. De sosem írnék olyan könyvet ami egy kicsit is hasonlít rá. Soha életemben nem voltam az a "majmolós" típus, és ezt a jó szokásomat mind a mai napig őrzöm :) Tehát az már kiderült, hogy mi nem lesz a könyvben. Na de akkor jogosan teszi fel az ember a kérdést, hogy mégis mi lesz benne. Erre, akár milyen meglepő az a válaszom, hogy el kell majd olvasni. Hiszen olyan sok misztikus teremtmény van még a világon, amiket legendák és titkok öveznek. És persze ott vannak az emberek... ez főként egy szerelmes kalandregény, másod sorban misztikus csak. Tehát nem a varázslatra teszem a hangsúlyt, nem nyilvánul meg benne olyan erősen mint mondjuk J. K. Rowling Harry Potter-ében. De mégis  mozgató rugója a történetnek.