Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. augusztus 26., csütörtök

17. Feldobottan :)

Elkezdődött a könyv promózása, habár még közel sincs kész. Az első amatőr ajánló már megtalálható a mindenki által ismert videómegosztó oldalon. Itt a link: http://www.youtube.com/watch?v=j8dD2Nl6qbw
Emellett az én hivatalos oldalam is elkezdte a működését, amelyet egy kedves barátom gondjaira bíztam, ezt pedig itt tudjátok megnézni: http://dawnsbook.5mp.eu/web.php?a=dawnsbook

Hű, most teljesen fel vagyok dobva. A PR megy ezerrel, nekem csak a könyvel kell foglalkoznom, ugyanis szerencsére van egy-két megbízható segítőm akik vállalták a reklámot.

A kevésbé jó hír (legalább is számomra), hogy egy fejezetet teljesen vissza kell törölnöm. Na nem mintha kötelező lenne, de ma futás közben (futás zenére, a legjobb ihlet adó a számomra olyankor álmodozom) a történet egy teljesen más irányát találtam ki, ami végeredményben ugyan oda vezet, de egy elég nagy kerülő úttal, ami nekem sokkal több munkát, fejtörést, és kihívást jelent, nektek viszont vagy plusz 200 oldal kalandot és izgalmat. A történet egyik kulcsfontosságú pontját jó pár fejezettel hátrébb csúsztattam, így van elég időm egy pár kalandot belecsempészni a történetbe, hogy még szívszorongatóbb és izgalmasabb legyen. Hogy ez jó, vagy rossz azt döntsétek el ti, de azt megígérhetem, hogy sokkal több pikáns részlet lesz a könyvben eme szál miatt. Egy jelenet olyan élesen él a szemem előtt, hogy beleborzongok, ha elképzelem. De ezt nem hagyhattam ki, muszáj volt bele vinnem. Így a szerelmeseim sorsa sem olyan biztos, mint amilyen volt, hiszen lényegében nem a szerelem lesz a könyv vége, nem az lesz a kulcsfontosságú sztori, tehát izgulhattok, hogy Emma végül milyen döntésre szánja el magát. Annyit megígérek, hogy nagy meglepetések fognak következni, sőt, inkább óriásinak és váratlannak nevezném. :)

Holnap folytatjuk a reklámozást, ha minden igaz fényképek is készülnek rólam, remélem elég izgalmasra sikerülnek, szeretném a történetet belecsempészni a képekbe, ha máshogy nem is, legalább a hangulatukkal utalni rá. Ezt is egy kedves barátommal közösen végezzük majd. Emellett jó lenne, ha sikerülne valami plakát tervet is készíteni a netes promóhoz.