Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. augusztus 9., hétfő

8. Lassan írni jobb, mint összecsapni.

Az egyik barátommal aki (ezt ki merem jelenteni) az első számú, és legnagyobb rajongóm beszélgettem ma a regényem alakulásáról. Mondtam neki, hogy ma nem sokat írtam, erre váratlan választ kaptam. "Csak csináld, ne kapkodd el, csattanós és egzotikus legyen". Ez a tanács döbbentett rá arra, hogy vissza vegyek a tempón. Tehát eldöntöttem, hogy lassabban fogok írni, kétszer-háromszor átgondolok mindent mielőtt leírom. Ha nem jön az ihlet, hagyom és inkább megnézek egy filmet, vagy olvasok egy könyvet. Nem fogom magam korlátok közzé szorítani, hogy márpedig délután 4 órától, este 10-ig írnom kell. Hiszen az írás művészet, a művészetnek pedig épp az a varázsa, hogy szabadon szárnyal, korlátok nélkül. Így talán nagyobb élményt adhatok az embereknek, mint ha 2 hónap múlva már a kezükben tartanák a könyvet, de fele olyan jó nem lenne, mint lehetne. Éppen azért írtam meg ilyen hamar ezt a 4 fejezetet, mert élveztem írni. Most egy kicsit lelassítok. Tervezgetek, szabadjára engedem a képzeletemet...aztán majd meglátjuk mi sül ki belőle. :)