Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. augusztus 8., vasárnap

5. Ötletek

Ma újra írtam a könyvemet. Nem akarom fényezni magam, de szerintem nagyon szépen alakul a történet. Egy kedves barátommal megosztottam az eddigieket dióhéjban, akinek a véleményére sokat adok és habár töredékét hallotta, azt mondta, hogy szerinte érdekelheti a kiadókat, lehet vele sikerem. Neki is elmondtam, hogy nem igazán a pénz érdekel, jó lenne, ha csak éppen annyit össze tudnék kaparni vele, hogy a folytatást kiadathassam, mert ahogy nézem ezeket az árakat, az első rész kiadása fel fogja emészteni az összes pénzemet. Pontosabban azt a pénzt, amit anyukám arra tett félre, hogy majd el tudjak indulni az életben. Nos nem gondoltuk volna, hogy ilyen fajta dologra fogom fordítani, de ez már így alakult. Olyan jól esett, hogy valaki elismerte az eddigi munkámat. Eddig anyukám olvasott el két fejezetet, és egy barátnőm egy kisebb részt. Ők meg voltak elégedve vele, de semmi egyebet nem tudnak mondani, hiszen a teljes sztoriból semmit sem ismernek. A kedves barát viszont hallotta az egészet, ami eddig a fejemben van, és elismerően értékelte. El is döntöttem, hogy 10 tisztelet példányt fogok szétosztani, és ebből az egyik az övé lesz . :)