Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. augusztus 12., csütörtök

11. Egy kis infó

Most vettem csak észre, hogy hajnali fél 3. Teljesen elveszítem az időérzékemet, ha írok. Ma írtam 12 oldalt. De még úgy tudnám ontani magamból a szavakat. Az egyetlen probléma, hogy alig látok már :) Amint a múltkor is mondtam, ejtettem el a könyvben pár infót, amiből már egyes dolgokra lehet következtetni, vagy gondolni. Na, a mai napon egy picit felismerhetőbb jeleket adtam jövendőbeli olvasóimnak :) De a titoknak ezt a részét szeretném elhúzni a fejezet végére. Egyébként a mostani fejezetnek azt a címet is adhatnám, hogy a titkok kiderülnek. Több titokra derül most fény, mint az eddigiek során bármikor. Sok mindent megmagyarázok és még több dologra fogok utalni, amire persze a könyv végén megadom a válaszokat. Jó éjt és szép álmokat, én még írok egy kicsit.