Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. október 21., csütörtök

50. Új project

Dorán! Nem találtad el, nem az új regényen dolgozom! Tudom Hugi, hogy ígértem, hogy teszek fel frisset, de teljesen kiment a fejemből, pontosabban elterelődött a figyelmem. Na nem baj, holnap pótolom. Ez nem a lustaságom miatt van, hanem.... (be fogtok halni rajtam).....NARRÁTOR VÁLTÁS KÖVETKEZETT BE A FÉNY GYERMEKÉNÉL. Ugyanis, eddig külső szemmel lehetett "látni" a történetet. Úgy mint mondjuk, a Harry Potter-ben. Tehát, én voltam a "mesélő". (XY idement, ZQ ezt csinált, azt csinált, így érzett, úgy érzett.) Azonban, az új regényemet a főszereplőm elbeszélése útján olvashatjátok, amint azt észrevettétek, mikor feltettem az első oldalt. Nos, éppen írtam a történetet, azért, hogy ne egy, hanem két oldalt rakjak fel nektek, mikor is rájöttem, hogy sokkal intenzívebben tudok érzelmeket kifejezni, a főszereplőm megszólaltatásával, mintha külső szemlélőként írnám le a dolgokat. Tehát, A fény gyermeke teljes átírásra kerül, és nem az én, hanem az Emma hangján fog megszólalni a történet. Ami annyit tesz, hogy az "Emma zilálva ébredt..." átalakul, "Zilálva ébredtem..."-re.  Ez nekem nagyon-nagyon sok plusz munkát, átírt oldalakt, kivágott és újonnan írt részeket fog jelenteni, de higgyétek el, ezerszer jobb lesz így.
Várom a véleményeket. :D