Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. október 8., péntek

43. A fény gyermeke

A fény gyermeke hamarosan elkészül végre. Átolvastam az utolsó fejezetet, ami eddig elkészült és rájöttem, hogy kevesebb hiányzik már, mint ahogy emlékeztem. Azonban mérges vagyok magamra, mert (szerintem) 2 hete egy árva szót sem írtam, azon kívül, hogy javítgatásokat végeztem. Ma minden bizonnyal írni fogok. Ugyanis, ha sokáig nem írok, akkor kizökkenek a regény hangulatából. Éppen ennek "köszönhetően" vett új fordulatot kétszer is a fény gyermeke. Most azonban már annyira fel van építve a sztori, a történet darabjai olyan pontosan illeszkednek egymáshoz. és illenek össze, hogy nem lenne tanácsos, egy új irányba terelni a mellékszálakat sem. Tehát, ha szeretném megőrizni az eredetileg elképzelt történetet, muszáj lesz újra összeforrnom vele.