Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. október 9., szombat

45. Vannak dolgok, amelyek egyszerűen felháborítanak...

Tehát, mint a címből is érződhet, mérges vagyok. Sőt! Nagyon mérges vagyok. Elegem van már abból, hogy az emberek egy bizonyos része folyamatos jelleggel fikáz le olyan alkotásokat, amelyek alapműnek számítanak a világ, vagy akar a kortárs irodalomban. Erre csak azt tudom mondani, hogy : Emberek! Mindenkinek van lehetősége írni. Aki tud, alkosson jobbat! Kíváncsian várom.
Egyébként sem tudom megérteni, hogy lehet olyanokat mondani, egy világszerte elismert regényre, hogy: "béna", és a kevésbé ízléses társai.
Sosem használnék ilyen jelzőket egy könyvre. Esetleg azt, hogy nekem nem tetszett, vagy nem az én világom, távol áll tőlem, nem keltette fel az érdeklődésemet.
Nekem ez fájó pont, bárki művét is hallom/olvasom, hogy fikázzák, ugyanis tudom milyen munka van egy regény megírásával, és nem hiszem, hogy bármelyik írónak/írónőnek könnyebben ment volna, mint nekem. Mindannyian sokat szenvedünk, igaz, édes szenvedés, de akkor is szenvedés. Hiszen nagyon babrás feladat, mindazok ellenére, hogy gyönyörű és felemelő élmény.
Ezt mindenképpen szerettem volna megosztani veletek. :)