Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. október 8., péntek

42. Újra itt

Elérkezett egy újabb péntek, amit tölthetnék az írással, a tanulással vagy akár a pihenéssel is. Igen... minden bizonnyal tölthetném valamelyikkel. Elterveztem, hogy ma írok egy fejezetet, aztán este partyzunk, holnap befejezem a szemináriumi dogámat (még hiányzik egy interjú), holnap után pedig angolozok. Az is előfordulhatott volna, hogy a sorrend változik, de azt semmiképp sem gondoltam, hogy zsebkendő halmok közül kell ki kukucskálnom, hogy megtaláljam a teámat és kortyoljak belőle egyet, ami enyhíti a torokfájásomat. :S Nos igen.... kemény két éve nem voltam beteg. Na de most aztán bepótolom. Láz, fejfájás, köhögés, és minden adalékanyag összekeverődött, hogy létrehozzák életem legrosszabb napját. Vagyis... az elmúlt pár hónap legrosszabb napját. :( Fantasztikus. Nem baj, azért próbálom a jó oldalát nézni a dolognak. Legalább nem leszek olyan hiperaktív, hogy egész nap csináljak valamit. Kipihenem magam, és ha felkeltem (feltéve, ha jobban vagyok) folytatom az én drága kis regényemet. :) A szereplőim már biztosan hiányolnak, megunták az egy helyben állást. :P