Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. október 3., vasárnap

40. Ősz

Szerettem volna összhangba hozni a blogot az ősz hangulatával, ezért egy háttércserét hajtottam végre. Remélem tetszik, de ha nem akkor komizzatok a chatbe. Félig-meddig elkészültem a ppt-vel, igaz még vannak hiányosságok, de mára már nem érdekel. Komolyan azon gondolkodom, hogy valami vitamint kellene szednem, ami ad egy kis energiát, mert ez nem állapot, hogy a hét minden egyes napján, még hétvégén is fáradt vagyok. Nem is érdekelne különösebben, ha nem lennék nagy munkában. Mint tudjuk a könyv hamarosan elkészül(ne), ha nem lennék folyton elfoglalt, vagy éppen egy élő halott. :S Na tessék, megint ásítottam. Holnap pedig kezdődik minden elölről, csak egy fokkal nehezebb kiadásban. Na jó, nem panaszkodom. Biztosan van olyan emberke, akinek nehezebb dolga van. Megyek, átfutom az utolsó fejezetet, ami eddig kész van, kijavítgatom, aztán alvás. Holnap valószínűleg nem leszek itt, ugyanis média angolt tanulok, de kedd este ha minden igaz "találkozunk". Éppen itt az ideje egy újabb adag információnak A fény gyermekéről. :)