Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. szeptember 28., kedd

38. Annyira drágák vagytok!

Igen, amit a címben leírtam az csak és kizárólag RÁTOK vonatkozik. Köszönöm szépen a sok kedves levelet, amit kaptam. Nagyon jól esett, el sem tudjátok képzelni, hogy mennyire. Egy picit el is érzékenyültem, a felismeréstől hogy ennyien szurkolnak nekem és támogatnak. Emellett annak is nagyon örülök, hogy új ismerősökre tehettem szert és ha nem is jön össze a könyv kiadás (habár remélem, hogy nem így történik) már akkor is megérte belekezdeni ebbe az egészbe. Bármi kérdésetek vagy problémátok van nyugodtan írjatok továbbra is a klyna18@gmail.com vagy a klyna@citromail.hu emailcímekre.

Olyan szívesen írnék még nektek, de ma sajnos nincs rá lehetőségem. Nagyon korán kelek és egész nap bent leszek a suliban, de ígérem holnap írok egy szép kis bejegyzést. :)