Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. szeptember 25., szombat

32. Mindenről, mert kissé elhanyagoltam a blogot. :(

A fény gyermeke eddig megírt összes fejezete PDF formátumba lett átalakítva, így ha ránézek olyan érzésem lesz, mintha valóban egy könyvet olvasnék. Dolgozom a befejezésen, és remélhetőleg egy hónapon belül el is készülök vele. A nyárhoz képest sokkal kisebb a forgalom a blogon, de ez persze érthető, hiszen iskola idő van. Új hátteret állítottam be, mert már nagyon untam a régit, remélem tetszik, ha nem, akkor a chat-be írhattok javaslatokat, milyen színvilágot tudnátok elképzelni a blognak. Gondoltam rá, hogy felteszek ide egy kisebb részletet, de sajnálatos módon nem tehetem, ugyanis... hmmm mind egy, még nem árulok el semmit. :) Szép napot mindenkinek, szerintem este még jelentkezem.