Köszöntelek a megújult oldalamon!

2010. szeptember 26., vasárnap

36. Felturbózás

A megnövekedett látogatószámnak köszönhetően újult erőre kaptam, ami annyit tesz, hogy a mai este folyamán addig biztosan nem alszom el, amíg meg nem írok egy fejezetet. :D Ezt nektek köszönhetem, hiszen rengeteg hitet merítettem az érdeklődésetekből. Már-már kezdtem elszomorodni, hogy senkit nem érdekel amit én itt össze fecsegek, de amint látom tévedtem. Ennek is köszönhető, hogy a tegnapi nap folyamán felkerült a regény első pár sora. :) Úgy gondoltam, tartozom nektek ennyivel és ha ilyen szép számban növekedünk, további  részletek várhatóak. Ez úton szeretném megköszönni, az unokahúgomnak, és minden kedves látogatónak, aki reklámozta a blogot, hogy ennyire sokat segítettetek. Ti vagytok az első olvasóim, az elsők akik hitet adnak, akik támogatnak és formálják ezzel magát a regényt is. Ha ebből a szemszögből közelítjük meg, mindannyian benne lesztek a regényben, az érzéseim, a gondolataim, mind megfognak jelenni, és szövik a történetet, amit a ti támogatásotok fakaszt ki az agyamból. Remélem továbbra is lelkes olvasóim lesztek, és nem csak ha a blogról van szó, hanem a kész művet illetően is. Aki úgy gondolja, hogy nem az ő stílusa, ízlésvilága, érdeklődési köre ez amit írok és ahogyan írom, annak csak annyit tudok mondani, hogy semmi probléma nincs belőle, hiszen a világ tele van színesebbnél színesebb egyéniségekkel, és a cél az, hogy megtaláljuk benne önmagunkat. :)